Ενημερωτικό δελτίο

Εγγραφείτε στο ενημερωτικό μας δελτίο

Επισκεψιμότητα

  • Total Visitors: 1054634
  • Unique Visitors: 12312

"Το Τέρας και εγώ" του Σταμάτη Μαλέλη για 5η χρονιά στο Θέατρο Πρόβα

"Το Δωμάτιο με τους Μανδαρίνους" του Ρομπέρ Τομά

Τμήμα Προετοιμασίας Εισαγωγικών Εξετάσεων στο ΥΠΠΟΑ για τις δραματικές σχολές 2019

Θεάτρου

Παραστάσεις σπουδαστών της Ανώτερης Σχολής Δραματικής Τέχνης Μαίρης Ραζή "Η Πρόβα"-Είσοδος ελεύθερη

Παραστάσεις σπουδαστών της Ανώτερης Σχολής Δραματικής Τέχνης Μαίρης Ραζή "Η Πρόβα"-Είσοδος ελεύθερη
Ενεργή Ανακοίνωση: 
ΝΑΙ
Περιεχόμενο: 

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Οι παραστάσεις των σπουδαστών της Ανώτερης Σχολής Δραματικής Τέχνης Μαίρης Ραζή «Η Πρόβα» θα πραγματοποιηθούν τις παρακάτω ημερομηνίες:

• Κυριακή 23 Ιουνίου, στις 9μμ
• Τρίτη 25 Ιουνίου, στις 9μμ
• Πέμπτη 27 Ιουνίου, στις 9μμ

Θα παρουσιαστούν αποσπάσματα θεατρικών έργων που διδάχτηκαν οι σπουδαστές κατά τη διάρκεια της εκπαιδευτικής περιόδου 2018-2019.

Υπεύθυνοι καθηγητές: Σωτήρης Τσόγκας και Παναγιώτης Μέντης

Είσοδος Ελεύθερη

Ακρόαση για την Παιδική σκηνή του Θεάτρου Πρόβα

Ακρόαση για την Παιδική σκηνή του Θεάτρου Πρόβα
Ενεργή Ανακοίνωση: 
ΝΑΙ
Περιεχόμενο: 

Η Μαίρη Ραζή και η Παιδική Σκηνή του Θεάτρου "ΠΡΟΒΑ" οργανώνει ακρόαση για τις παραστάσεις της χειμερινής περίοδου 2019-2020, την Τετάρτη 19 Ιουνίου 2019.

Καλούνται, γυναίκες και άντρες ηθοποιοί, σκηνικής ηλικίας από 15 μέχρι 40 ετών, που ενδιαφέρονται να συμμετάσχουν, να αποστείλουν έως το Σάββατο 15 Ιουνίου το βιογραφικό τους σημείωμα, με μία πρόσφατη φωτογραφία στο e-mail info@prova.gr με ΘΕΜΑ “Ακρόαση Παιδικής Σκηνής”.

Όσοι επιλεγούν θα ενημερωθούν σχετικά με την ώρα της συμμετοχής τους τηλεφωνικά.

Στην ακρόαση θα ζητηθεί, ένας κωμικός μονόλογος, ανάγνωση κειμένου και τραγούδι. Οι συμμετέχοντες καλούνται να φορούν άνετα ρούχα πρόβας.

Οι υποψήφιοι που θα επιλεγούν για την ακρόαση, θα πρέπει να έχουν μαζί τους τυπωμένο το βιογραφικό τους σημείωμα με φωτογραφία.

Θέατρο "ΠΡΟΒΑ"
Αχαρνών & Ηπείρου 39
Τηλ.: 2108828326

"Η Μέση Ζωής των Πλυντηρίων" - Μία νέα παράσταση στο θέατρο ΠΡΟΒΑ

Περιεχόμενο: 

Αρχές Νοέμβρη ανεβαίνει στην Κεντρική Σκηνή του θεάτρου ΠΡΟΒΑ, το έργο της νέας και πολυβραβευμένης ρουμάνας θεατρικής συγγραφέως Ελίζε Βίλη, με τίτλο: «Η Μέση Διάρκεια Ζωής των Πλυντηρίων». Τους βασικούς ρόλους ερμηνεύουν: η Μαίρη Ραζή και ο Σωτήρης Τσόγκας. Την μετάφραση έχει κάνει ο Βαγγέλης Δουκουτσέλης. Την σκηνοθεσία υπογράφει ο Νίκος Σακαλίδης και την μουσική ο Αλέξανδρος Μέντης.

Η Ελιζέ Βίλη με την ευκαιρία της παρουσίας της στην Αθήνα, συνάντησε τους συντελεστές της παράστασης και είχαν μία εποικοδομητική συζήτηση. Η Ελιζέ Βίλη ενθουσιάστηκε με το νεοκλασικό κτήριο, που στεγάζεται το θέατρο ΠΡΟΒΑ, στην συμβολή των οδών Ηπείρου και Αχαρνών. Το θέατρο ΠΡΟΒΑ διανύει τον 36ο χρόνο συνεχούς καλλιτεχνικής πορείας και έχει στο ενεργητικό του 85 παραγωγές, συμμετοχή σε 4 διεθνή Φεστιβάλ, πολλές διακρίσεις και πολλά βραβεία συνόλου και ατομικά.

Τελευταίες παραστάσεις στο Θέατρο ΠΡΟΒΑ

Περιεχόμενο: 

Την Τετάρτη, 3 Απριλίου ολοκληρώνονται οι παραστάσεις του έργου «Το Τέρας και Εγώ» του Σταμάτη Μαλέλη. Το έργο σημείωσε μεγάλη επιτυχία και παίχτηκε επί 5 χρόνια.
Επίσης έως την Κυριακή, 7 Απριλίου, θα παίζεται η κωμωδία του Ρ.Τομά «Το Δωμάτιο των Μανδαρίνων», που παρουσιάστηκε με επιτυχία επί 2 σεζόν στο Θέατρο ΠΡΟΒΑ.
Στις δύο αυτές παραστάσεις απονεμήθηκαν πολλά βραβεία και διακρίσεις από το 3ο Διεθνές Φεστιβάλ Διαβαλκανικού Θεάτρου 2018-2019.

Βραβεία και διακρίσεις για το Θέατρο ΠΡΟΒΑ

Περιεχόμενο: 

Ανακοινώθηκαν τα βραβεία του 3ου Διεθνούς Φεστιβάλ Διαβαλκανικού Θεάτρου 2018, στο οποίο συμμετείχαν θεατρικά σχήματα από όλα τα Βαλκάνια, αλλά και από χώρες της Ευρώπης και της Αμερικής. Η τελετή έγινε την Κυριακή το μεσημέρι στην ιστορική αίθουσα εκδηλώσεων της Εταιρείας Ελλήνων Λογοτεχνών.
Μεταξύ άλλων διακρίθηκαν δύο παραστάσεις του Θεάτρου ΠΡΟΒΑ: «Το Δωμάτιο των Μανδαρίνων» του Ρ.Τομά και «Το Τέρας και Εγώ» του Σταμάτη Μαλέλη.
Συγκεκριμένα:
• Στον Σωτήρη Τσόγκα απονεμήθηκε βραβείο Α’ Ανδρικού Ρόλου για την ερμηνεία του στο έργο «Το Τέρας και Εγώ».
• Δύο βραβεία σκηνοθεσίας για τα έργα: «Το Δωμάτιο των Μανδαρίνων» και «Το Τέρας και Εγώ».
• Στην Μαίρη Ραζή απονεμήθηκε βραβείο Εξαίρετης Θεατρικής Ερμηνείας Τετραπλού Ρόλου στο έργο «Το Δωμάτιο των Μανδαρίνων».
• Στον Αντώνη Πάλλη βραβείο Α’ Ανδρικού Ρόλου για την ερμηνεία του στο έργο «Το Δωμάτιο των Μανδαρίνων».
• Στον Σταμάτη Μαλέλη βραβείο Συγγραφής για το έργο «Το Τέρας και Εγώ».
Τέλος, δόθηκαν έπαινοι στους παραπάνω για την επιτυχή συμμετοχή τους στο 3ο Διεθνές Φεστιβάλ Διαβαλκανικού Θεάτρου από την International Action Art της UNESCO.

Κριτική της "Αναζήτησης" του Πανγιώτη Μέντη, στο e-stage.gr από τη Σόνια Ηλιαρείζη

Κριτική της "Αναζήτησης" του Πανγιώτη Μέντη, στο e-stage.gr από τη Σόνια Ηλιαρείζη
Ενεργή Ανακοίνωση: 
ΝΑΙ
Περιεχόμενο: 

Είδαμε τη θεατρική παράσταση «Αναζήτηση» στο Θέατρο Πρόβα

Κριτικές Θεάτρου by Σόνια Ηλιαρείζη - 4 Δεκεμβρίου 2018

Σε μια παράξενη «Αναζήτηση» μας προσκαλεί φέτος το θέατρο ΠΡΟΒΑ, με ένα δυνατό και τολμηρό έργο πάνω σε ένα θέμα ταμπού, του Παναγιώτη Μέντη

Ένας άντρας και μια γυναίκα, δεμένοι με μια αδιανόητη βαθιά σχέση, καλούνται να επιβιώσουν σε συνθήκες φόβου και απόρριψης από την κοινωνία, κρύβοντας ένα τραγικό μυστικό-ταμπού. Γίνονται ήρωες μια κωμωδίας και μιας φάρσας, που θα μπορούσε να παίζεται στη διπλανή μας πόρτα. Χαμένοι και τρομοκρατημένοι, αλλά χωρίς ενοχή, με δύναμη και ένστικτο, αγωνίζονται να ξεφύγουν από το παρελθόν τους, το οποίο όμως δεν τους ξεχνά αλλά κάνει δυναμικά την εμφάνισή του. Ένα τηλέφωνο που χτυπά, κάποιος τους αναζητά, ένα μήνυμα που δεν θα ήθελαν να ξέρουν. Ή μήπως ήρθε η ώρα επιτέλους να το αντιμετωπίσουν; Μήπως ήρθε η στιγμή να ζήσουν κι αυτοί ανθρώπινα;

Δύο γλυκά πλάσματα, αθώα και αμαρτωλά ταυτόχρονα, που ζουν αφύσικα, κόντρα στις κοινωνικές συνθήκες και την ηθική, σε ένα υπέροχο σφιχτό κείμενο που μας βγάζει αγάπη, τρυφερότητα, γέλιο και συγκίνηση. Εξαιρετικό κείμενο, γλυκόπικροι διάλογοι, χιούμορ, θα μπορούσαν να είναι ένα κλασσικό ζευγάρι, με τα προβλήματα και τις αγωνίες της καθημερινότητας. Θα μπορούσαν, αν δεν ήταν αδέλφια, προερχόμενα από μια προβληματική οικογένεια. Και αν ένα παλιό τραγικό μυστικό δεν τους χτυπούσε ξαφνικά την πόρτα αναγκάζοντάς τους να πάρουν θέση. Θα έρθει η καταστροφή; Ίσως, αλλά μετά από μια καταστροφή δεν ξεκινά το καινούργιο αναγκαστικά;

Εξαιρετικοί οι πρωταγωνιστές Κοραλία Τσόγκα και Θωμάς Βούλγαρης, δύο νέοι ηθοποιοί που πήραν το έργο πάνω τους τόσο δυνατά ώστε να καθηλώσουν. Εξαιρετική και η σκηνοθεσία του Νίκου Σακαλίδη.

Στο θέατρο ΠΡΟΒΑ, κάθε Δευτέρα & Τρίτη στις 20:00

Ένα έργο που δεν πρέπει να χάσετε!

Περισσότερα για την Αναζήτηση αλλά και τις άλλες παραστάσεις του θεάτρου εδώ: https://www.prova.gr/

Δημοσιεύτηκε στο e-stage.gr
https://www.e-stage.gr/2018/12/04/eidame-ti-theatriki-parastasi-anazit/#...

Κριτική Κώστα Γεωργουσόπουλου για την "Αναζήτηση" του Παναγιώτη Μέντη

Κριτική Κώστα Γεωργουσόπουλου για την "Αναζήτηση" του Παναγιώτη Μέντη
Ενεργή Ανακοίνωση: 
ΝΑΙ
Περιεχόμενο: 

"Ακραία ισορροπία" του Κώστα Γεωργουσόπουλου

Έχει πολύ ενδιαφέρον η έρευνα γύρω από τις συνθήκες, κάθε φορά, που ευνοούν μια ορισμένη οικονομική ή πολιτιστική άνθηση. Είναι άραγε τυχαίο πως το νεοελληνικό δραματολόγιο, από την ίδρυση του νεοελληνικού κράτους, ευδοκίμησε σε εποχές κρίσης; Κρίσης πολιτικής, οικονομικής, θεσμικής. Αλλά και κατά τη διάρκεια πιο επώδυνων περιπετειών του λαού μας. Σε πολέμους και δικτατορίες; Είναι, νομίζω, λογικό αυτό το φαινόμενο, αφού μέσα στην όποια κρίση ο κόσμος, η κοινωνία επανατοποθετούν το μέγα ερώτημα: «Ποιοι είμαστε, τι επιδιώκουμε, τι φταίει, ποια προοπτική έχουμε και ποιες αξίες, ιδέες και ήθη αντέχουν;». Μέσα στη μετα-επαναστατική περίοδο και τη βαυαρική πλημμυρίδα συγγραφείς όπως ο Χουρμούζης, ο Καρύδης, ο Αϊβαζίδης και έργα όπως η «Βαβυλωνία» και η διασκευή του αριστοφανικού «Πλούτου», αλλά και οι πρώτες κριτικές των ηθών της μικροαστικής ανερχόμενης τάξης από τον Αγγελο Βλάχο («Η κόρη του παντοπώλου») και τον ιδιοφυή συγγραφέα του «Γάμου του Κουτρούλη», όπως και τα γνωστά σύνδρομα της κοινωνίας που είναι διάτρητη παράγοντας μικροαπατεώνες («Φιάκας»), έτσι και στην άλλη μεγάλη κατάρρευση οικονομίας και ηθών που οδήγησε στην τραγωδία του 1897 και στην απονενοημένη Επανάσταση στο Γουδί μέσα από την ανακάλυψη νέων θεατρικών μορφών, το δραματικό ειδύλλιο, το κωμειδύλλιο, την επιθεώρηση αναζητούσαμε νέα ταυτότητα και νέα σωσίβια.

Υστερα ο Ξενόπουλος, ο Χορν, ο Μπόγρης, ο Μελάς, ο Παλαμάς, ο Νιρβάνας, ο Ταγκόπουλος και εμπνευσμένοι θεατράνθρωποι (Χρηστομάνος, Κοτοπούλη, Κυβέλη, Θ. Οικονόμου, Παντόπουλος) μέσα στην κρίση των Βαλκανικών Πολέμων και την κτηνωδία του Πρώτου Παγκόσμιου, αλλά και την παραφροσύνη του Διχασμού πλουτίζουν τη δραματουργία μας με έξοχα κείμενα και την αισθητική των παραστάσεων με ποικιλίες εκφραστικών τρόπων.

ΤΟ ΕΘΝΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ. Την εποχή που η Ευρώπη ταλανίζεται από την γέννηση του αβγού των φασισμών και των ναζισμών και η Ελλάδα παραπαίει ανάμεσα σε δικτατορίες, δημοκρατικά σκιρτήματα και παλινορθώσεις θρόνων ο Βενιζέλος και ο Γεώργιος Παπανδρέου (υπουργός Παιδείας) ιδρύουν το Εθνικό Θέατρο με διπλό σκοπό, τη γνωριμία του κοινού με τα μεγάλα έργα της παγκόσμιας δραματουργίας και την ενίσχυση και προβολή της ελληνικής θεατρικής παραγωγής (από τον Αισχύλο στον Ξενόπουλο). Σημειώνω πως η πανηγυρική έναρξη του Εθνικού Θεάτρου έγινε (να το ακούνε κάποιοι και να ντρέπονται) με τον «Αγαμέμνονα» του Αισχύλου και το «Θείον όνειρον» του Ξενόπουλου, σε κοινή παράσταση. Βέβαια τότε στελέχη του Εθνικού ήταν ο Γρυπάρης, ο Φώτος Πολίτης, ο Ροντήρης, ο Βεάκης, η Παξινού, ο Μινωτής, η Παπαδάκη, η Κατερίνα.

Την ίδια εποχή αναδύεται από το πουθενά ο Κουν και φέρνει την άλλη άποψη για την αισθητική της υποκριτικής τέχνης.

Και αργότερα μέσα στην Κατοχή ο Κουν αναζητεί νέους έλληνες συγγραφείς (Σολομός, Σεβαστίκογλου) και πριν από τον Εμφύλιο «οι Ενωμένοι Καλλιτέχνες» ανεβάζουν «Φον Δημητράκη» του Ψαθά, Πατατζή, Γιαλαμά κ.ά.

Στη διάρκεια του Εμφυλίου και μέσα από τις ρωγμές που αφήνει η λογοκρισία ανθούν ο Ψαθάς, ο Ρούσσος, ο Σακελλάριος, ο Σταύρου, ο Περγιάλης, ο πρώτος Καμπανέλλης, ο Κοτζιάς, ο Ρώτας. Το θέατρο και μάλιστα το αποκεντρωμένο (ο πρωτοπόρος το 1949-50 τιμά νέους συγγραφείς στην απομακρυσμένη συνοικία… Καλλιθέα!)

Μετά τις χαίνουσες πληγές του Εμφυλίου πάλι ο Κουν ανακαλύπτει τον Καμπανέλλη (1955) και «Η αυλή των θαυμάτων» εγκαινιάζει μια από τις πλέον δημιουργικές στιγμές του νεοελληνικού πολιτισμού. Διότι παράλληλα με τη θεατρική άνθηση, φουντώνει η Μουσική Επανάσταση (Χατζιδάκις, Θεοδωράκης, Ξαρχάκος, Μαρκόπουλος, Σπανός, Μαμαγκάκης) και συνάμα η επανεκτίμηση του ρεμπέτικου, του δημοτικού, του μικρασιατικού μουσικού θησαυρού, η ζωγραφική (Τσαρούχης, Γκίνες, Μόραλης, Τέτσης, Εγγονόπουλος), η προβολή των εμπειρικών (Σπαθάρης, Μακρυγιάννης, Θεόφιλος, Βαμβακάρης) για να αρχίσουν να ξεφυτρώνουν στην περιφέρεια του Αστεως (Νέα Ιωνία) οι τόλμες του αείμνηστου φίλου Γιώργου Μιχαηλίδη, του Θανάση Παπαγεωργίου (αργότερα στου Ζωγράφου), του Βουτέρη στον άνυδρο τότε Πειραιά.

Και στη διάρκεια της δικτατορίας η έκρηξη του νεοελληνικού δραματουργικού θαύματος (Μάτεσις, Μουρσελάς, Κεχαΐδης, Αναγνωστάκη, Σκούρτης, Ευθυμιάδης, Τσικληρόπουλος, Διαλεγμένος, Μανιώτης, Μέντης, Αρμένης, Χρυσούλης, ο πρόωρα φευγάτος Καρράς), για να ακολουθήσουν μια έξοχη αλυσίδα από νεότερους που καλύπτουν τη χαρά της αποκάλυψης μέχρι τις αρχές του 2000. Υστερα πέφτει ένα νεκροσέντονο, το νεκροσέντονο του γελοίου μεταμοντερνισμού και μιας δραματουργίας του δοκιμαστικού σωλήνα, με υβρίδια, λειχήνες και πτωμαΐνη.

Με λίγες, ευτυχώς, αστραπές μέσα στο σκοτάδι (Δήμου).

Την ίδια εποχή που η Κεντρική Ευρώπη περνάει επίσης μια θεατρική συγγραφική παραλυσία (γνωρίζετε τίποτα σημαντικό στην Ιταλία, τη Γαλλία, τη Γερμανία, την Πολωνία, την Τσεχία;) και ενώ κάποιες αχτίδες φωτός έρχονται από την Ισπανία και την Ιρλανδία και τα τελευταία κατάλοιπα μιας μεγάλης σχολής της Αγγλίας, εδώ, στον έρμο τόπο μας μεγάλοι συγγραφείς φεύγουν και δεν παίζονται από το Εθνικό Θέατρο και άλλοι με έξοχα έργα στο συρτάρι τους αγνοούνται τη στιγμή που η οικονομική κρίση έχει «κλείσει» επιχορηγούμενα θέατρα που κάποτε στήριξαν το ελληνικό έργο (Αμφιθέατρο, Απλό Θέατρο, Ανοιχτό Θέατρο, Βουτέρης, Αρμένης, Χριστοφυλάκης, Διαμαντής, Παπανδρέου στη Θεσσαλονίκη, ΔΗΠΕΘΕ Βόλου, Καλαμάτας, Αγρινίου, Σερρών, Ρούμελης). Παντού νεκρική σιωπή.

Είναι λοιπόν παρήγορο κάθε φορά που μας δίνεται η ευκαιρία να ακούσουμε και να δούμε σύγχρονο ελληνικό έργο. Ευτυχώς (;) η κρίση οδήγησε καλούς ηθοποιούς να επιζητούν από έλληνες συγγραφείς μονολόγους και έτσι τουλάχιστον εκτός από Παπαδιαμάντη και Βιζυηνό ακούμε και χαιρόμαστε ανθηρά έλληνα λόγο.

Στο θέατρο Πρόβα, που με κουράγιο και με τα δόντια η Ραζή και ο Τσόγκας κρατούν, το ελληνικό έργο βρίσκει στέγη. Για τρίτη χρονιά παίζεται το έξοχο έργο του Μαλέλη, μια συνταρακτική μαρτυρία, που έγραψα παλιότερα γι" αυτό, για την κατάθλιψη.

Και τώρα παρουσιάζεται το νέο έργο του Παναγιώτη Μέντη «Η αναζήτηση». Ενα κείμενο έξοχο και συνάμα τολμηρό, αλλά αριστουργηματικά κρυπτικό ώστε να εγείρει το ενδιαφέρον μας και να μην υποκύπτει στην τρέχουσα μόδα της πρόκλησης. Διότι η υπόγεια υπαινικτική ενοχή (;) της αιμομιξίας είναι ένα αιώνιο θύμα όχι μόνο της δραματουργίας, αλλά και της θρησκείας και της φιλοσοφίας (της ηθικής) και της κοινωνικής και νομικής προσέγγισης.

Ο Μέντης προσεγγίζει το θέμα του – τη σχέση των δύο αδελφών που μάλιστα έχει και καρπό (παιδί βαθύτατο αίτιο ενοχών και προφυλάξεων) – με άκρα ευαισθησία αλλά και κατανόηση των ανθρωπίνων αδυναμιών, αδιεξόδων και αδήριτων αναγκών.

Πίσω από το ενοχικά αθώο (!) αυτό ζευγάρι υπάρχει ένας φευγάτος πατέρας και μια τυραννική μητέρα που σαν βαρίδια και σκοτεινούς δυνάστες κυριαρχούν και καθορίζουν συμπεριφορές και αξίες.

Ομολογώ πως θαύμασα την άκρα διακριτικότητα που διαχειρίζεται το καίριο αυτό πρόβλημα ο Μέντης. Σ" ένα κείμενο όπου οι δύο ήρωες (μάλλον αντι-ήρωες) διάγουν μια δύσκολη καθημερινότητα ως μέλη μιας κοινωνίας σε κρίση πρέπει να καταστρώνουν και σχέδια βίου κρυπτικά για να αποφύγουν προκλήσεις, επιθέσεις αλλά και συναισθηματικά διλήμματα, μια και τους αναζητά ο καρπός του «έρωτά» τους που έχει δοθεί για υιοθεσία!

Ο Νίκος Σακαλίδης σκηνοθέτησε με έξοχη ευαισθησία ένα κείμενο στην κόψη του ξυραφιού τονίζοντας το πικρό του χιούμορ.

Η Κοραλία Τσόγκα είναι μια νέα ηθοποιός με τσαγανό, με έξοχους ρυθμούς και εσωτερική προίκα συναισθημάτων, καθαρό λόγο και λιτή κίνηση. Ο Θωμάς Βούλγαρης διαθέτει μια σκηνική ευαισθησία και συνάμα μια δραματική πηγαία σεμνότητα ήθους.

Εφημερίδα Τα Νέα
https://www.tanea.gr/print/2018/12/03/lifearts/akraia-isorropia/

Κριτική Κώστα Παπαπέτρου για την "Αναζήτηση" του Παναγιώτη Μέντη

Κριτική Κώστα Παπαπέτρου για την "Αναζήτηση" του Παναγιώτη Μέντη
Ενεργή Ανακοίνωση: 
ΝΑΙ
Περιεχόμενο: 

Η "ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ" ΣΤΟ "ΠΡΟΒΑ" του Κώστα Παπαπέτρου

" Η ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ είναι μια μπουρλέσκ-Φελινική κωμωδία .Με φόντο το τσίρκο τής ελληνικής τρελής πραγματικότητας".Αυτό γράφει,ανάμεσα στα άλλα,ο σπουδαίος συγγραφέας Παναγιώτης Μέντης στο Πρόγραμμα τής ομώνυμης παράστασης στο θέατρο "Πρόβα" τής Μαίρης Ραζή-Σωτήρη Τσόγκα..Ομολογώ πως δεν έχω δει πολλά έργα τού Παναγιώτη Μέντη.Αλλά "Η Αναζήτηση" με καθήλωσε για μιάμιση ώρα,τη χάρηκα εσωτερικά και εξωτερικά (με την σκηνοθεσία τού Νίκου Σακαλίδη,τούς φωτισμούς,τη μουσική) και φυσικά τίς ερμηνείες τής Κοραλίας Τσόγκα και τού Θωμά Βούλγαρη.Εύχομαι καλή συνέχεια.Η φίλη Μαίρη Ραζή και ο Σωτήρης Τσόγκας ξέρουν να κάνουν πάντα σωστές επιλογές στο ρεπερτόριο τού Θεάτρου τους.Να'ναι καλά,γεροί,δυνατοί και να χαιρόμαστε κι εμείς αυτές τίς ξεχωριστές επιλογές τους.

Κριτική του Κώστα Γεωργουσόπουλου στα "ΝΕΑ" για την "Άναζήτηση"

Κριτική του Κώστα Γεωργουσόπουλου στα "ΝΕΑ"  για την "Άναζήτηση"
Ενεργή Ανακοίνωση: 
ΝΑΙ
Περιεχόμενο: 

Κριτική του Κώστα Γεωργουσόπουλου στα "ΝΕΑ" για την "Άναζήτηση"

ΕΠΙΣΗΜΗ ΠΡΕΜΙΕΡΑ: "Η Αναζήτηση"

Περιεχόμενο: 

ΘΕΑΤΡΟ «ΠΡΟΒΑ»
“Η Αναζήτηση” του Παναγιώτη Μέντη
ΕΠΙΣΗΜΗ ΠΡΕΜΙΕΡΑ

Την Δευτέρα 26 και την Τρίτη 27 Νοεμβρίου δόθηκαν με μεγάλη επιτυχία οι δυο επίσημες πρεμιέρες στο θέατρο «Πρόβα», με το έργο του Παναγιώτη Μέντη «Η Αναζήτηση».Το κοινό απόλαυσε μια αλλιώτικη κωμωδία στο κατάμεστο θέατρο «ΠΡΟΒΑ». Στο τέλος της παράστασης ο κόσμος χειροκρότησε θερμά τον σκηνοθέτη Νίκο Σακαλίδη, τον Θωμά Βούλγαρη, την Κοραλία Τσόγκα, τον Παναγιώτη Μέντη.

Μια υπέροχη βραδιά, αξέχαστη με πολλούς καλούς φίλους. Ανάμεσα τους ο Φάις Αλμπέρτο, η Χρυσικού Δώρα, ο Μαλανδρής Ηλίας, η Σκαρλάτου Τζένη, η Καρακατσάνη Αλεξάνδρα, ο Παπαδόπουλος Παντελής, ο Ευαγγελίδης Γιάννης, ο Θεολόγης Θανάσης, η Σεμπεκοπούλου Νταίζη, ο Μακρής Φώτης, ο Δεγαΐτης Δημήτρης, ο Παπαβασιλείου Βασίλης, η Παπαθανασίου Ανέτα, ο Σαμσιάρης Γιάννης, ο Σταμάτης Μαλέλης, ο Λάκης Κώστας, ο Γεωργουσόπουλος Κώστας, ο Κωνσταντής Γιώργος, ο Μπάσης Δημήτρης και πολλοί φίλοι του θεάτρου.